کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

بازاریابی اینترنتی و آموزش های جامع راه اندازی کسب و کار از طریق اینترنت
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

بازاریابی اینترنتی و آموزش های جامع راه اندازی کسب و کار از طریق اینترنت

چگونه تغییر گفتارمان ، بر قانون جذب اثر گذاشته و ما را به هدفمان می رساند؟

تا حالا به طریقه صحبت کردن  افراد فقیر و ثروتمند دقت کردی؟

تقریبا در تمام اونا این تمایز رو میشه پیدا کرد:

افراد فقیر احساساتشون رو سرکوب می کنن و با گفتارشون خودشون رو تحقیر می کنن.اونا نمی تونن عصبانیت خودشون رو به صورت آزردگی یا رنجیدگی، توصیف کنن بلکه با همون عصبانیت، به صورت هیجانی تصمیم می گیرن و نمی تونن علت عصبانیتشون رو با کلمات  توضیح بدهند.منظور من این نیست که آدمای فقیر ، بد هستن منظور من رفتار عده ای از آدما هست که نتایجی مثل فقر رو بوجود میاره.


هر انسانی برای تغییر احساسش که به تغییر زندگیش منجر میشه، باید دایره واژگانی  رو تغییر بده که هر روز به صورت عادت از اونا استفاده می کنه .هیچ کس مجبور نیست که احساسات خودش رو سرکوب کنه بلکه باید اونا رو مدیریت کنه و به روشی سازنده، اونا رو تغییر بده.


تو وقتی از واژه های مناسب استفاده می کنی، تجربه خودت رو درباره زندگیت تغییر میدی و این یکی از مهمترین اصول قانون جذب هست  که بسیار مهمه.
راهکار چیه؟

 

همین حالا تصمیم بگیر که خودت رو آزمایش کنی .به خودت تعهد بده که هر بار در موقعیتی قرارگرفتی که گرایش داشتی عصبانی بشی، عصبانی نشی و به جای اون ، احساست رو به صورت رنجیدگی و آزردگی، توضیح بدی.و بگی که : " تو داری من رو آزرده خاطر می کنی."

چگونه تغییر گفتارمان ، بر قانون جذب اثر گذاشته و  ما را به هدفمان می رساند؟

 تو با این کار، احساس خشمت رو تغییر میدی و دنیای بیرونت رو با تغییر دنیای درونت ، عوض می کنی.این احساس برای تو خوشایند تره و به جای سرزنش کردن ، به رضایت خاطر می رسی و نیازهای عاطفی تو به گونه ای تامین میشن.زمانی که ببینی بر خودت مسلط هستی احساس ارزشمندی می کنی و روحیه بسیار عالی کسب می کنی و گرایش پیدا می کنی که اون کار رو بارها و بارها انجام بدی.

 

عصبانیت باعث شکاف عاطفی بین تو  و خواسته ات میشه و در مسیر مخالف قانون جذب ، قرار میگیری.

هر کلام تو فرکانسی داره و زمانی که صحبت می کنی، این فرکانسها رو به کائنات می فرستی و قانون جذب هم به همه ی فرکانسهایی که فرستادی، پاسخ میده چون این دنیا بر اساس قانون جذب و قانون عمل و عکس العمل هست.


 تو اختیار داری گفتارت رو انتخاب کنی، ولی در مورد جواب گفتارت ، محکوم به جبر هستی و در پایان،  فرکانس گفتارت ، تبدیل به جلوه مادی میشه.
مثلا تو همین الان می خوای احساس شادی رو تجربه کنی. همین حالا کلمه شادی رو در سکوت و تاکید ، در درونت تکرار کن .


 با تکرار کردن این کلمه ، ارتعاش اون بوجود میاد که باعث میشه احساس شادی داشته باشی و این احساس ، سرتاسر وجودت رو فرا می گیره.این موضوع ، وهم و خیال نیست بلکه حقیقته و تو دوست خوبم ،  اطمینان دارم که تو می تونی این تغییر و تحول رو در خودت شروع کنی و نتایج شگفت انگیز اون رو در زندگیت شاهد باشی.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.