کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

بازاریابی اینترنتی و آموزش های جامع راه اندازی کسب و کار از طریق اینترنت
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

بازاریابی اینترنتی و آموزش های جامع راه اندازی کسب و کار از طریق اینترنت

نکاتی که حتی مبتدیان نیز می توانند از آنها برای بهبود سئو خود استفاده کنند

برخی اعتقاد دارند که بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) یک علم است، اما برخی دیگر ادعا می کنند که تماما به بخت و اقبال بستگی دارد. حقیقت این است که سئو ترکیبی از هر دو است. برای اینکه وبسایت شما رتبه ای در نتایج جستجو کسب کند باید از برخی قوانین پیروی کنید، اما برای ایجاد یک تاثیر مثبت باید از موقعیت های مناسب در زمان مناسب نیز استفاده کنید. اگر می خواهید وبسایت جدیدی را راه اندازی کنید یا سئوی یک وبسایت قدیمی تر را به روز کنید، لازم است ارزش مولفه های مختلف سئو و روش هایی که به واسطه آنها می توانید منظور خود را به مخاطب انتقال دهید را درک کنید. آنچه در ادامه می آید، چند مورد از ساده ترین کارهایی است که می توانید از آنها برای بهبود رتبه وبسایت خود استفاده کنید.

 

اطمینان پیدا کنید که محتوای شما به آسانی قابل درک است

 

محتوا


مهم ترین چیزی که می توانید در وبسایت خود داشته باشید، محتوای مرتبط است. افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند به دنبال پاسخی برای یک سوال، یا راه حلی برای یک مشکل هستند. آنها تمایلی به خواندن حجم انبوهی از اطلاعات غیرمرتبط ندارند، بلکه فقط آن پاسخ یا راه حل را می خواهند. آن اطلاعات را از راهی که به آسانی قابل پیدا کردن باشد در اختیار آنها قرار دهید؛ این می تواند شروع خوبی برای انجام فعالیت هایی باشد که باعث می شوند مخاطبان باز هم به وبسایت شما مراجعه کنند. علاوه بر ارائه محتوایی که خواندن آن آسان بوده و مرتبط است، اطمینان پیدا کنید که عنوان شما به مخاطب نشان می دهد که چه چیزی را در محتوا پیدا خواهد کرد. به علاوه، اطلاعات متن خود را با تیترهای مختلف به بخش های قابل هضم تقسیم کنید. اگر فقط یک پاراگراف 500 یا 1000 کلمه ای داشته باشید، احتمال اینکه بازدیدکنندگان در جستجوی اطلاعاتی که می خواهند پیدا کنند تمام متن شما را مطالعه کنند بسیار اندک است.

 

اطمینان پیدا کنید که محتوای شما ظاهر خوبی دارد


شما می خواهید که مردم بتوانند به راحتی متن شما را از ابتدا تا به انتها مطالعه کنند. بنابراین، باید به نحوی آن را تنظیم کنید که ظاهر جذابی داشته باشد. اطلاعات پاراگراف های شما باید مرتبط و منسجم باشد و قسمت های مختلفِ اطلاعاتی که ارائه می دهید، با تیترهای واضح و دقیقی بخش بندی شده باشند. این تیترها نیز باید فرمتی داشته باشند که ظاهر آنها را متمایز می کند. اگر در مبحث محتوا تازه کار هستید، تیترهایتان را ضخیم (bold) کنید، اما اگر با قالب بندی وبسایت آشنایی دارید، در برخی از آنها -اگر نه در همه- از " heading 2" استفاده کنید. اگر نکات خاصی به عنوان کلمات یا عبارات کلیدی وجود دارند که می خواهید در صفحه و در میان پاراگراف ها برجسته به نظر برسند، آن کلمه یا عبارت کوتاه را با متن ضخیم قالب بندی کنید، اما اگر یک جمله کامل است، در اینصورت باید متن را کج (italic) قالب بندی کنید تا خوانندگان بیشتر به آنچه می گویید توجه کنند.

 

به سایت هایی لینک بدهید که از دید مخاطب منابع معتبری محسوب می شوند

 

سئو

 

وجود لینک در سایت شما اهمیت دارد، اما هر لینکی کارساز نیست. شما باید هرجا که ممکن است به صفحات وبسایت خود نیز لینک بدهید. به عنوان مثال، اگر در جایی به مخاطب خود می گویید که اگر سوال دیگری دارد با شما تماس بگیرد، در اینصورت از این جملات به عنوان فرصتی برای لینک دادن به صفحه تماس وبسایت خود استفاده کنید. این کار بین صفحات سایت شما پیوندهایی برقرار می کند که به ربات های موتورهای جستجو چگونگی ارتباط آنها را نشان می دهد. علاوه بر این، هرگاه که از اطلاعات یا ایده فرد دیگری استفاده می کنید، آن را به صورت نقل قول نشان داده و به وبسایت او لینک بدهید. به عنوان مثال، اگر یک آمار کشوری را ذکر می کنید، به منبعی که اطلاعات را از آن گرفته اید لینک بدهید. البته یک مساله در اینجا وجود دارد؛ اگر می خواهید به منابع بیرونی لینک بدهید، اطمینان پیدا کنید که منبع مزبور از نظر مخاطبان شما معتبر است. بهتر است اطمینان یابید اطلاعاتی را که در معرض دید مردم قرار می دهید، توسط سایر منابع معتبر قابل تایید و اثبات است. بنابراین باید وبسایتهایی که انتخاب می کنید دارای مطالب دسته اول و معتبری باشند تا وبسایت شما نیز برای افرادی که به دنبال منبع هستند، به عنوان یک سایت معتبر نمود پیدا کند.

 

به مخاطبان خود فکر کنید - مردم تصاویر را دوست دارند!

 


مطالعه پشت سر هم پاراگراف های یک متن می تواند بسیار خسته کننده باشد؛ کم کم کلمات در هم محو می شوند و منظور شما در صفحه گم خواهد شد. اما اگر با تصاویر بین محتوای خود فاصله بیندازید، به چشم ها فرصتی برای استراحت و به ذهن مخاطب نیز فرصتی برای هضم کلماتی که در صفحه قرار داده اید داده می شود. به علاوه، این روش فوق العاده ای برای بهبود سئوی سایت شما است. به هنگام بارگذاری هر تصویر می توانید کلمات کلیدی که روی آنها تمرکز دارید را وارد کنید. شما می توانید تصویر خود را با کلمه یا عبارت کلیدی مورد نظر در بخش عنوان تصویر ذخیره کنید، به علاوه در هنگامی که تصویر را در سایت خود قرار می دهید، می توانید از آن کلمه کلیدی مجددا به عنوان بخشی از شرح (caption) تصویر استفاده کنید. این کار تعداد تکرار نکته مورد نظر شما را برای ربات های خزنده موتورهای جستجو که سایت شما را بررسی می کنند و تعیین کننده رتبه شما هستند افزایش می دهد.

 

شاید مخاطب شما از ابزاری غیر از رایانه رومیزی استفاده می کند

 

سئو سایت


بخشی از توجه به مخاطب درک این نکته است که چه بسا مخاطب شما برای مشاهده و بررسی سایت و پاسخ هایی که باید ارائه کند، در حال استفاده از وسیله ای به جز رایانه رومیزی (PC) باشد. بسیاری از مردم برای مرور وبسایتها از تبلت یا گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند؛ این یعنی برای اینکه به این بخش از مخاطبان خود دسترسی داشته باشید، سایت شما باید در آن ابزارها نیز به درستی به نمایش در بیاید. همه قالب ها (تم) این قابلیت را ندارند که در ابزارهایی که صفحات کوچکتری دارند نیز ظاهر سایت شما را به درستی بازسازی کنند، بنابراین اگر در فکر عوض کردن قالب سایت خود هستید یا می خواهید سایت تازه ای را راه بیندازید، اطمینان پیدا کنید که قالب جدیدی که پیدا می کنید واکنش گرا (responsive) است. استفاده از یک قالب واکنش گرا به شما کمک خواهد کرد تا رتبه سئوی خود را بهبود ببخشید و به مخاطبان شما نیز این احساس را القا می کند که برای شما اهمیت دارند، چرا که فارغ از روشی که برای استفاده از سایت شما انتخاب می کنند، همیشه می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

سئو,سئو سایت,بهینه سازی سایت

10 درسی که می توان از بهترین وبلاگ نویسان آموخت

متمرکز بمانید و بیشتر بنویسید


در طی یک سال، با مطالعه روی بیش از 90 نفر از بهترین نویسندگان که در مورد فروش محصولات و محتوای خود می نویسند، نتایج زیادی در مورد اینکه چگونه به حواس پرتی ها و سدهای روحی خود غلبه کردند و در هر روز به کار پرداختند بدست آمده است. 

در این تحقیق در مورد فرآیند نوشتنشان از آنها سوال شده است: آنها چگونه شروع به بیان کردن یک جریان می کنند؟ چقدر در یک روز یا یک جلسه ی مشخص مینویسند و چه استراتژیها، نکته ها و بهره وری های تخصصی در این مسیر یاد گرفتند.


در ادامه به 10 مورد از مهمترین نکاتی که در این تحقیق نویسندگان آنها را ابراز کرده و به اشتراک گذاشته اند می پردازیم.


1. از چیزی که به ذهنتان می آید یک یا دو صفحه بنویسید


چه میشود اگر (در عوض اینکه هر روز صبح بلند شده و لغات را برای دست یافتن به سهم روزانه ی خود در نوشتن کنار هم قرار دهید) فقط برای گرم کردن ماهیچه های ذهن خود یک یا دو صفحه از جریان تفکرات هوشیارانه خودتان بنویسید؟

Oliver Burkeman، یک مقاله نویس مشهور برای گاردین و نویسنده ی «پادزهر: خوشحالی برای افرادی که نمیتوانند افکار مثبت داشته باشند» به من گفت که دقیقاً همینکار را کرده است.


هر روز، قبل از شروع به نوشتن روزانه ی خود مثلا در زمینه بازاریابی اینترنتی ، بدون توقف وقتی را صرف نوشتن یک صفحه و نیم درباره ی چیزی که به ذهنش میآید میکرد. این یک روش است که او از نویسنده و خالق جولیا کامرون گرفته بود که او (جولیا کامرون) این روش را «صفحات صبحگانه» مینامید.



2. زمان نوشتن برنامه


جیسون فوکس ، رمان نویس فیلم هیجانی جوانا پن است. او روزهایی در تقویم خود را علامت میزد و به داستان نوشتن می پرداخت؛ در برنامه ی خود روزهایی را  برای نوشتن مضامین غیر داستانی مانند پستهای بلاگ و فصل های کتاب خود قرار میداد تا روزهایی که نیاز به کنترل کارهای بیشمار بازاریابی داشت را انجام دهد. 



3. نوشته ی خود را به قسمتهای کوچکتر بشکنید


از Shane Snow، موسس Contently و نویسنده ی «Smartcuts سوال شد که : چگونه هکرها، نوآوران و آیکونها ،با سرعت بیشتری به سمت موفقیت می روند؟»در پاسخ بیان کرده است که: نوشته های خود به قسمتهای کوچک و قطعات قابل هضم میشکنند. او میگوید نتیجه ی روانی که یک نویسنده میتواند از قطعات کوچکتر یک پروژه ی بزرگ بگیرد، انگیزه مورد نیاز برای حرکت به جلو را فراهم میکند. 


در مقاله نویسی نوشته های خود را به قسمت های کوچک تر تقسیم کنید



4. کوتاه بنویسید، دو سرعت به پایان رسیده است


رمان نویس Monica Leonelle در کتاب خود، «8 عادت دقیق نوشتن»، نویسنده هایی که سعی بر فشردن زمان در برنامه ی شلوغ خود بکنند را تشویق به کامل کردن یک سری از تکه نوشته های 8 دقیقه ای میکند. در حالی که هشت دقیقه ممکن است به نظر زیاد نرسد، با انجام دادن اندک این کار در هر روز خود را در جایی می بینید که هدف لغات روزمره ی خود را برآوده اید یا از آن پیشی گرفته اید. 



5. نوشته ی خود را با خود داشته باشید


بلاگر داستان عاشقانه و نویسنده ی فراتر از Heaving Bosoms از این مهم اطمینان حاصل میکند که همیشه آماده ی دریافت لغاتی است که ناگهان به ذهن او خطور میکنند، او ممکن است هرجایی در این لحظه قرار بگیرد. دست از انجام هرکاری که در حال انجام آن است میکشد، تلفن یا دفترچه ی یادداشت خود را درآورده و شروع به نوشتن میکند. 



6. خاموش کردن رسانه ی اجتماعی


خیلی از نویسنده هایی که با آنها صحبت کردم، زمانی که نیاز به تمام کردن نوشته ی خود داشتند از رسانه ی اجتماعی استفاده نمیکردند. Sarah Stodoha، نویسنده ی فرآیند: زندگی نویسندگی نویسندگان بزرگ»، دسترسی به اینترنت را با یک نرم افزار به نام freedom خاموش کرد.



7. یافتن مکان صحیح


مکان های نوشتن ، جایگاه برجسته ای در مکالماتی داشت که با نویسنده ها داشتم. Shane Snow حجم زیادی از کتاب «Smartcuts» را در یک استارباکس در انتهای خیابان دفترش در منهتن نوشته است. Joanna Penn دریافت که او بهترین تمرکز خود را در کافی شاپ ها یا در کتابخانه دارد و Joan Dempsey در یک آلونک چوبی به نویسندگی میپردازد که زمانی خانه ی مرغها بوده است. 



8.  اتصال به موسیقی پس زمینه


چندین نویسنده که من با آنها صحبت کردم به موسیقی پس زمینه یا نوسانات سفید (سروصداهای محیط) در حال نوشتن گوش میدادند. James Scott Bell زمانی که در حال نوشتن رمان خود بود به نمرات فیلم گوش میداد. Mark Vanhoenacker، یک خلبان خطوط هوایی انگلستانی 747 و نویسنده ی «Skyfaring: در سفری با یک خلبان به موسیقی یک پیانیست ایتالیایی با نام Ludovico Einaudi گوش میداد و Shane Snow دریافت که گوش دادن به یک آهنگ به طور مکرر روی وارد شدن او به حالتی از جریان کلمات و محتوا کمک میکند. 



9. یک ایمیل به پدربزرگ خود بزنید


اگر یخ زده اید و لغات دست از جریان داشتن برداشته اند، نصیحت Laura Brown  را بپذیرید. پیشنهاد میدهد به این فکر کنید که دارید به یک نفر که با او راحت هستید ایمیل میزنید مانند پدربزرگتان و به همان راحتی شروع به نوشتن کنید.(مخاطبتان پدربزرگتان یا فردی نزدیک باشد تا بتوانید راحت تر بنویسید)



10. روز نویسندگی خود را با شروع بخش اول روز بعد به پایان برسانید


Danny Oppenheimer، یک پروفسور در دانشکده ی تجارت UCLA’s Anderson، و نویسنده ی یک مطالعه در مورد فواید نکته برداری که ارجاع های زیادی به آن داده شده است، اعتراف میکند که اوقات سختی برای شروع کردن پروژه های جدیدش داشته است. 

توصیه های او برای جهت یابی باز هم جابه جا میشود. در پایان هر بخش نویسندگی روز، شروع به نوشتن چند جمله یا پاراگراف در مورد بخش فردا کنید. این کار به شما کمک میکند که از خوف «سندروم صفحه ی سفید» که نویسنده ها را آزار میدهد اجتناب کنید.


بازاریابی اینترنتی

آموزش بازاریابی

معرفی تاکسی یاب آنلاین : اسنپ یا Tap30؟

مدتی است که سرویس های جذاب مبتنی بر مکان در ایران راه اندازی شده است و یکی از بهترین آنها درخواست تاکسی در محل شما می باشد.


سرویس های مبتنی بر مکان کاربر همیشه جذابیت خاص خود را داشته اند و بنا به ماهیت خود نیاز به داشتن اپلیکیشن موبایل برای یافتن محل دقیق کاربر دارند

 


معرفی سرویس های آنلاین مبتنی بر مکان:


سرویس های مبتنی بر مکان با توجه به مکان کنونی فرد امکاناتی را برای آن فرد فراهم می کنند، از معروفترین این سرویس ها می توان به سایت های Foursquare  و Yelp اشاره کرد که سرویس های گردشگری آنلاین هستند و با توجه به جایگاه شما در نقشه نزدیکترین مراکز عمومی، تفریحی، رستوران ها و… را به شما پیشنهاد می دهند.


برای اینکه بدانید این سرویس ها چقدر در جهان جذاب هستند بهتر است که بدانید درآمد کمپانی Yelp تا کنون 550 میلیون دلار بوده است و درآمد کمپانی  Foursquare نیز 45 میلیون دلار بوده است.

کمپانی Yelp که در این حوزه حرف اول را در جهان می زند فقط تا سال 2015 توانست 550 میلیون دلار از اپلیکیشن خود درآمد کسب کند و 3850 کارمند دارد.

اگر شما این اپلیکیشن که مثال خوبی از سرویس های مبتنی بر مکان است را به روی گوشی خود نصب کنید و به عنوان مثال به محلی خاص در هلند یا فرانسه یا هر کشوری که تمایل دارید بروید، می توانید به راحتی هتل پیدا کنید و رزرو کنید و مکان های دیدنی آن منطقه را بیابید و به بهترین فروشگاه ها و رستوران ها با توجه به نظرات مردم دیگر مراجعه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

البته مدتی است شرکت ایرانی پیک برتر نیز نسخه ایرانی این سرویس را که می توان به آن رتبه خوبی هم داد راه اندازی کرده است.


در نهایت می توان این نوع سرویس ها را با توجه به سفارشی سازی آنها مبتنی بر مکان یک سرویس فوق العاده دانست که با استقبال بسیار زیادی در سراسر جهان روبرو شده است.


 


معرفی سروس های تاکسی آنلاین Snapp و Tap30



سرویس تاکسی آنلاین اسنپ Snapp:


قبل از هر چیز بهتر است معرفی کوتاه و تقریبا کامل اسنپ که در سایت آن منتشر شده است را با هم بخوانیم:


 


دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست خودرو هستید؟ اسنپ را از دست ندهید. با اپلیکیشن اسنپ شما تمامی رانندگان اطرافتان را به صورت زنده می‌بینید. فقط کافیست مبدا و مقصدتان را مشخص کرده و درخواست اسنپ دهید تا نزدیک‌ترین خودرو شما را تا مقصد همراهی کند. به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی می‌توانید هزینه سفر خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید.


ما در اسنپ با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. در حال حاضر اسنپ فقط در شهر تهران فعال است.


همانطور که مشخص است این سرویس به شما کمک می کند تا با نصب یک برنامه به روی موبایل تان،‌ موقعیت خود را مشخص کنید و تاکسی های اطراف خود را برای رسیدن به مقصد فراخوانی کنید. شما می توانید مبلغ سفر را آنلاین پرداخت کنید و یا به صورت عادی به راننده پرداخت خود را انجام دهید.


اسنپ نیز یکی دیگر از سرویس های شرکت راکت اینترنت (بامیلو) است و در ابتدای کار خود با برند تاکسی یاب شروع به کار کرد اما بعد از مدتی با ایجاد مشکلاتی که در مسیر تاکسیرانی ایجاد شد نام این سرویس تغییر کرد و اکنون با نام اسنپ فعالیت خود را ادامه می دهند.


استفاده از اسنپ در شرایط کنونی بسیار به صرفه است و شما قبل از درخواست سفر می توانید با انتخاب مبدا و مقصد هزینه دقیق سفر خودتان را مشاهده نمایید.


 


در تصویر متحرک زیر می توانید تجربه کار با نرم افزار اسنپ را مشاهده نمایید:


 

سرویس تاکسی آنلاین Tap30:


اخیرا سرویس جدید با نام Tap30 راه اندازی شده است که هنوز هویت صاحبان آن به طور دقیق مشخص نیست! تنها اطلاعاتی که توانستیم از این شرکت بدست آوریم عکسی بود که در صفحه درباره ما وب سایت این شرکت منتشر شده بود و محیط کار آنها را نمایش می داد.


 


محیط کار شرکت تاکسی آنلاین tap30



این سرویس خیلی سریع توانست رشد کند و به رقیبی جدی برای اسنپ تبدیل شود، با اینکه راه اندازی چنین کسب و کارهای اینترنتی بزرگی کار ساده ای نیست اما شاهد آن هستیم که در بستر کنونی ایران چقدر سریع این موضوع در حال رخ دادن است.

سرویس تاکسی Tap30 چیز بیشتری از اسنپ ندارد و دقیقا یک نسخه دیگر از همان سرویس است و هنوز جای کار دارد تا ببینیم می تواند به جایگاه اسنپ برسد یا خیر؟!



خوشبختانه هر دو سرویس اسنپ Snapp و تپ 30 Tap30 برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس نرم افزارهای خوبی را پیاده سازی کرده اند که کار با آنها لذت بخش است، اما با توجه به سابقه بیشتر اسنپ و بروز رسانی های انجام شده آن شما تجربه کاربری بهتری را در نرم افزار اسنپ خواهید داشت.



داستان سفر با اسنپ و خوردن دلستر شمس!


وقتی با اسنپ سفر می کنید بعضی وقت ها اتفاق های جالبی رخ می دهد و یکی از آنها دلسترهای خنک شمس است! اسنپ با همکاری شمس به مسافران خود برای مدتی دلستر های خنک شمس می داد و آنها را خوشحال می کرد! علت این موضوع را هرگز متوجه نشدیم اما افراد زیادی با این دلستر ها عکس می گرفتند و در شبکه اجتماعی خود منتشر می کردند و اینکه یک دلستر مجانی خنک می خوردند خوشحال بودند. راستی راننده ها در باز کن هم داشتند!


 


اسنپ و دلستر شمس



تجربه شخصی استفاده از سرویس تاکسی یاب اسنپ:


من به شخصه بارها با اسنپ سفر کردم و می توانم بگویم تا حد مطلوبی از سفرهای شهری خودم رضایت دارم. بعد از هر سفر می توان به راننده امتیاز داد و اگر امتیاز کمی بدهیم معمولا پشتیبانی تماس گرفته و پیگیری می کند.

وقتی هوا گرم شد مبلغ سفر ها کمی بیشتر شد اما قول کولر زدن در سفر نیز داده شد که بعضی راننده ها رعایت و بعضی دیگر نیز رعایت نکردند، البته معمولا رعایت می شود زیرا از امتیاز پایین گرفتن نگران هستند.


تجربه های سفر من با اسنپ رضایت بخش بوده است و خیلی مشتاق هستم تجربه ای با Tap30 نیز داشته باشم و آن را با شما به اشتراک بگذارم.

نتیجه ای که من از سفر با اسنپ کسب کرده ام در مقایسه با سرویس های آژانس عادی به شرح زیر است:

قیمت های منطقی و پایین تر از آژانس

مشخص بودن دقیق مقصد و زیاد نشدن کرایه در میان راه

پاسخگویی سریع راننده ها به درخواست های مشتریان

راننده های اسنپ بسیار با ادب هستند و برخورد بهتری نسبت به رانندگان آژانس دارند

اجازه صحبت با موبایل در مسیر را بدون مشکل دارید

در صورت درخواست تغییر مسیر ناگهانی در میان راه فورا پشتیبانی رسیدگی می کند

شما با یک شرکت طرف هستید نه یک راننده پس می توانید توقع بیشتری داشته باشید


سورس: http://modireweb.com/snapp-or-tap30   

چگونه تغییر گفتارمان ، بر قانون جذب اثر گذاشته و ما را به هدفمان می رساند؟

تا حالا به طریقه صحبت کردن  افراد فقیر و ثروتمند دقت کردی؟

تقریبا در تمام اونا این تمایز رو میشه پیدا کرد:

افراد فقیر احساساتشون رو سرکوب می کنن و با گفتارشون خودشون رو تحقیر می کنن.اونا نمی تونن عصبانیت خودشون رو به صورت آزردگی یا رنجیدگی، توصیف کنن بلکه با همون عصبانیت، به صورت هیجانی تصمیم می گیرن و نمی تونن علت عصبانیتشون رو با کلمات  توضیح بدهند.منظور من این نیست که آدمای فقیر ، بد هستن منظور من رفتار عده ای از آدما هست که نتایجی مثل فقر رو بوجود میاره.


هر انسانی برای تغییر احساسش که به تغییر زندگیش منجر میشه، باید دایره واژگانی  رو تغییر بده که هر روز به صورت عادت از اونا استفاده می کنه .هیچ کس مجبور نیست که احساسات خودش رو سرکوب کنه بلکه باید اونا رو مدیریت کنه و به روشی سازنده، اونا رو تغییر بده.


تو وقتی از واژه های مناسب استفاده می کنی، تجربه خودت رو درباره زندگیت تغییر میدی و این یکی از مهمترین اصول قانون جذب هست  که بسیار مهمه.
راهکار چیه؟

 

همین حالا تصمیم بگیر که خودت رو آزمایش کنی .به خودت تعهد بده که هر بار در موقعیتی قرارگرفتی که گرایش داشتی عصبانی بشی، عصبانی نشی و به جای اون ، احساست رو به صورت رنجیدگی و آزردگی، توضیح بدی.و بگی که : " تو داری من رو آزرده خاطر می کنی."

چگونه تغییر گفتارمان ، بر قانون جذب اثر گذاشته و  ما را به هدفمان می رساند؟

 تو با این کار، احساس خشمت رو تغییر میدی و دنیای بیرونت رو با تغییر دنیای درونت ، عوض می کنی.این احساس برای تو خوشایند تره و به جای سرزنش کردن ، به رضایت خاطر می رسی و نیازهای عاطفی تو به گونه ای تامین میشن.زمانی که ببینی بر خودت مسلط هستی احساس ارزشمندی می کنی و روحیه بسیار عالی کسب می کنی و گرایش پیدا می کنی که اون کار رو بارها و بارها انجام بدی.

 

عصبانیت باعث شکاف عاطفی بین تو  و خواسته ات میشه و در مسیر مخالف قانون جذب ، قرار میگیری.

هر کلام تو فرکانسی داره و زمانی که صحبت می کنی، این فرکانسها رو به کائنات می فرستی و قانون جذب هم به همه ی فرکانسهایی که فرستادی، پاسخ میده چون این دنیا بر اساس قانون جذب و قانون عمل و عکس العمل هست.


 تو اختیار داری گفتارت رو انتخاب کنی، ولی در مورد جواب گفتارت ، محکوم به جبر هستی و در پایان،  فرکانس گفتارت ، تبدیل به جلوه مادی میشه.
مثلا تو همین الان می خوای احساس شادی رو تجربه کنی. همین حالا کلمه شادی رو در سکوت و تاکید ، در درونت تکرار کن .


 با تکرار کردن این کلمه ، ارتعاش اون بوجود میاد که باعث میشه احساس شادی داشته باشی و این احساس ، سرتاسر وجودت رو فرا می گیره.این موضوع ، وهم و خیال نیست بلکه حقیقته و تو دوست خوبم ،  اطمینان دارم که تو می تونی این تغییر و تحول رو در خودت شروع کنی و نتایج شگفت انگیز اون رو در زندگیت شاهد باشی.